Välkomna till årsmötet 2020!
På den här sidan kommer vi att samla all information on årsmötet så att du lätt kan hitta all du vill veta!

Snabb Frakta

• När: 4 April 2020
  • Klockan: Mötesstart kl. 13:00, Mat och mingel från 12.00-12.45
  • Vart: Laxå

Den närmaste adressen:
Från Värmland: Idrottsvägen 5,
Från Örebro: Idrottsvägen 5C

Lokalen ligger inne på Laxå Centralskolans område och det kommer sitta skyltar in från båda vägarna så att ni hittar.

Skulle ni ej hitta lokalen på årsmötesdagen så kan ni ringa : 072-9649210

Viktiga Datum

• 21 Mars – Motionsstopp och nomineringsstopp
  • 29 Mars – Sista dag att anmäla sig för att få mat,fika mm
  • 4 April – Årsmöte

Hur Många ombud får vi skicka?

Antalet medlemmar som föreningen rapporterat i eBas senast den 31/12-19 avgör hur många ombud ni får skicka:

2 ombud för 2-50 medlemmar
3 ombud för 51-100 medlemmar
4 ombud för 101-150 medlemmar
5 ombud för 151 eller fler medlemmar

Resa

Distriktet planerar eventuellt att arrangera minibussar som kommer gå från de mest avlägsna städerna och plocka upp så många som möjligt för att ge alla en chans att delta. Alltså inget krångel med kvitton eller att man behöver ligga ute med pengar själv. Vi kommer gå ut i god tid med information om hur och varifrån dessa bussar går så att ni har tid att arrangera egen resa om bussen inte stannar i närheten av er.

Distriktet står för resa till årsmötet för alla ombud om ni behöver boka eget. Detta innebär en andra klass tågbiljett, ej ombokningsbar eller en bussbiljett. Vi kan också stå för milersättning men ser helst att ni är fler som samåker i så fall i den mån det är möjligt. Är ni överhuvudettaget osäkra på något rörande reseersättningen så kontakta oss så svarar vi på alla frågor!

För att få ut din ersättning så pratar du bara med någon ur styrelsen på årsmötet. Glöm inte att spara kvittot!

Anmälan

Anmäl dig till årsmötet för att få fika/mat och så att vi vet hur många vi behöver planera för!

Anmäl dig till årsmötet 2020

Nominera till förtroendeposter i distriktet

Vet du någon som du tycker är lämplig att sitta i distriktstyrelsen 2020? Gå då in på valberedningens nomineringssida.

Nominera